Selamat Datang Insan Terpilih Berjiwa Kental,Hadirmu takdir tuhan,Selamat Berjuang

Sajak Kenangan

Semua orang pasti ada zaman kegemilangan masing2xkan... atau lebih dominan lagi zaman yang boleh membanggakanlah yang menjadi ingatan pada semua begitu jugalah saya hehe..

kat bawah ni adalah kenangan yang tak dapat dilupakan
waktu pertama kali berhadapan dengan semua orang
masa ni seingat saya masa umur 6 tahun huhu
ermm tak sangka dengan membawa sajak IBU,AYAH DAN GURU
memberi semangat pada aku sehingga dapat membuat kan semua orang sedih dengan persembahan aku...tapi paling utama mak ayah aq gembira















IBU,AYAH DAN GURU

Ibu dan ayah
Sejak kecil aku di belai dan ditatangi
Penuh perasaan dan kasih sayang

Ibu
engkaulah lambang kekuatanku
menyimpan sejuta pengorbanan
mengasuh,mendidik akan diriku
selamatlah engkau dalam bahagia

Ayah
waktu tuamu memendam nestapa
bersama tubuh yang dingin
lewat hari yang tak gembira
tapi aku tak menduga sayangmu

Guru
segala perhatian dan tunjuk ajarmu
penuh kelembutan dan keikhlasam 
menambahkan ilmu di dada
walaupun gagal ku tetap mencuba

Ibu,Ayah dan Guru
terima kasih ku ucapkan 
pengoranan dan jasamu tetap ku kenang
sebagai tonggak menuju kejayaan

#kenanganindah
#TAHUN2000

Tiada ulasan:

Catat Ulasan