Selamat Datang Insan Terpilih Berjiwa Kental,Hadirmu takdir tuhan,Selamat Berjuang

DI SINI KITA BERTEMU
























Ehemm...Assalamualaikum

erk!! wahai semua sahabat bakal penghuni syurga AAMIIn ...
mai sini baca kisah tragis..huhu
tgok gambar atas tu je dah gerun
tu laa tagline kami...KITA BUKAN GENG TAPI KELUARGA BAHAGIA
malam ni nak bg semua dengar satu lagu menusuk kalbu bnyakk sangat kenangan di dalamnya

Pertemuan...telah ditakdirkan...
antara kita tidak pernah dirancangkan... 
manalah takdir hendak dilawan... 
semuanya ketentuan tuhan... 
wahai sahabat sematkan semua kenangan
 yang telah bersama sama kita lalu
suka dan duka memburu impian.. 
moga teguh..nya ikatan ini..

Dalam aku keseorangan melangkah kehidupan baru 
aku di sini ditemani keluarga penganti family ku yang jauh nun di johor
walaupun tak pernah pun aku mnta tok temukan dengan mereka
akhir nya allah hadirkan mereka buatku
masing masing berbeza cara dan kehidupannya bak kata aku huhu

KAMI TAK SEKEPALA TAPI KAMI SATU KELUARGA

Antara kami terlalu banyak perbezaan
ada yang kuat marah
ada yang skema segalanyalahh
dan aku kuat bebel ehhhe
tapi tak apa... mereka suka dengan bebelanku...mungkin bagi mereka tanpa suara aku dunia SUNYI huhuu

Merekalah semangat aku di dunia UNIVERSITI KEHIDUPANKU
siang malam pagi dan petang 
bersama mereka makn bersama segalanya bersama
suatu hari kami akan berjaya bersama kenangan indah GUA 206
hahaha macam berhntu nama rumah kitaorang kan...

sampai sini jela dulu...jumpa lagi
#SayangKamuKeranaALLAH
#TakCayaTanyaDia










Tiada ulasan:

Catat Ulasan